Etapy rezerwacji oferty Low Cost:
-
Po wpłynięciu rezerwacji ze statusem „na zapytanie” (lub zapytania telefonicznego) sprawdzamy dostępność miejsc w hotelu oraz możliwość rezerwacji biletu lotniczego.
-
Na potwierdzenie dostępności miejsca w hotelu potrzebujemy niewiele czasu - za zwyczaj jest to od 30 minut do maksymalnie 1 godziny.
-
Jeśli są wolne miejsca na wybrany przez Państwa wylot/powrót oraz dostępne są miejsca w hotelu, wysyłamy do Państwa dokumenty rezerwacyjne:
a/ Umowę Zgłoszenie na Pakiet - obejmującą pakiet naziemny (hotel, transfer, wyżywienie, ubezpieczenie, opieka rezydenta, wycieczka - jeśli jest zawarta w pakiecie danej oferty
b/ Umowę Zgłoszenie na zakup biletu lotniczego - jeśli decydują się Państwo na zakup biletu za pośrednictwem naszego biura
Powyższe dokumenty - wypełnione i podpisane przez osobę zawierającą umowę - prosimy przesłać do nas (mailem lub faxem) wraz załączonym potwierdzeniem wpłaty zaliczki:
- za pakiet (transfery, świadczenia hotelowe, ubezieczenie): zaliczka zgodnie z obowiązującymi warunkami uczestnictwa
- opłata za bilet lotniczy - pełna wartość biletu (jeśli klient wykupuje bilet za pośrednictwem naszego biura)
-
W momencie otrzymania umowy i uiszczenia przez Państwa opłaty rezerwacyjnej dokonujemy pełnej rezerwacji hotelu i przelotu w wybranym przez Państwa terminie.
-
Na formalności rezerwacyjne (podpisanie umowy oraz wpłatę opłaty rezerwacyjnej) dajemy dość krótki czas – spowodowane jest to tym, iż nie mamy możliwości dokonywania rezerwacji wstępnych (czasowych) ani w systemie rezerwacyjnym hotelu, ani przy rezerwacji biletu. Przy rezerwacji tej oferty istnieje możliwość tylko rezerwacji stałej.
-
Dopłata do całości płatna jest do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. Dokładny termin zaznaczony będzie na umowie zgłoszeniu.
Inne przydatne informacje
-
Dane uczestników podróży - Dane na rezerwacji muszą być zgodne z dokumentem podróży czyli dowodem osobistym lub paszportem. W przypadku przelotów liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi niezgodność danych na rezerwacji z danymi z paszportu/dowodu osobistego może wiązać się z kosztami zmiany biletu.
-
Cena przelotu - Przeloty odbywają się liniami rejsowymi - cena przelotu to cena biletu lotniczego z cennika danych linii lotniczych obowiązujego w dniu zakupu biletu.
-
Bagaż - wykupienie bagażu jest opcją, a jego wielkość można indywidualnie dopasować do potrzeb podróżującego. Decyzja o wykupieniu bagażu głównego może zostać podjęta w momencie zakupu biletu lotniczego lub też może być dodany do biletu w terminie późniejszym. Zwracamy jednak uwagę, iż wtedy cena bagażu jest wyższa. Limity bagażu głównego w zależności od linii lotniczych to 15-20 kg na osobę.
-
Dostarczanie dokumentów - Wszystkie dokumenty podróżne Klienci otrzymują drogą elektroniczną (e-mail, 3 - 5 dni przed datą wylotu), chyba że nie dysponują pocztą elektroniczną, wówczas powinni zaznaczyć przy rezerwacji, iż odbiór dokumentów podróżnych ma nastąpić pocztą tradycyjną. Z uwagi na czas przewidziany na dotarcie dokumentów (kilka dni) - jest to bardzo ważna informacja.
-
Karta pokładowa linii lotniczej - Linie lotnicze Ryanair i Wizzair wymagają wydrukowania karty pokładowej na przelot. Wydruk karty możliwy jest najwcześniej na 7 dni przed datą wylotu. Aby otrzymać kartę pokładową prosimy naszych Klientów o przesłanie nam następujących danych: pełne imię i nazwisko, datę urodzenia, obywatelstwo, rodzaj dokumentu podróży (paszport lub dowód osobisty), numer dokumentu podróży, kraj wydania dokumentu podróży, data ważności dokumentu podróży (dokumenty bez podanej daty ważności - należy podać datę wydania dokumentu).
Na lot powrotny kartę pokładową przesyłamy do naszego hiszpańskiego kontrahenta i jest ona do odbioru u rezydenta.
Osoby, które na własną rękę kupowały bilety lotnicze o wydruk karty pokładowej muszą zadbać we własnym zakresie.
-
Odprawa na lotnisku na czas - Bardzo ważnym jest, aby na odprawę na lotnisku wylotowym w Polsce stawić się minimum 2 godz. przed wylotem. W przypadku niestawienia się na lotnisku w wyznaczonym terminie lub spóźnienia się na odprawę paszportowo-bagażową, biuro nie ma obowiązku zorganizowania dodatkowego przelotu. Zalecamy zatem, aby przy planowaniu połączeń lokalnych - z miejsca zamieszkania na lotnisko - uwzględnić możliwość zaistnienia utrudnień na trasie dojazdu.
-
Samodzielna odprawa na lotnisku - W przypadku korzystania z rejsowych połączeń lotniczych nie organizujemy na lotnisku tradycyjnej odprawy z udziałem przedstawiciela biura. Z biletem, który Klient otrzyma drogą elektroniczną, należu udać się bezpośrednio do odprawy biletowo-bagażowej.
-
Transfery na lotnisku docelowym - Wszyscy nasi turyści dowożeni są do/z hoteli na lotnisko specjalnie zorganizowanymi transferami (shuttle bus). Mogą to być busy kilkuosobowe lub autokary - uzależnione jest to od ilości osób przylatujących na wypoczynek w danym terminie. O dokładnej procedurze (o osobie oczekującej, miejscu spotkania) powiadamiamy naszych klientów indywidualnie w specjalnych komunikatach wyjazdowych, przesyłanych wraz z dokumentami podróży.
-
Opieka rezydenta w hotelu - Na miejscu wypoczynku turyści są pod opieką rezydentów naszego hiszpańskiego przedstawiciela. Dokładne dane i kontakt na taką osobę podajemy w odrębnym komunikacie wyjazdowym, przesyłanym do każdego uczestnika wraz z dokumentami podróży.
Jeśli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości, tak abyście Państwo mogli spokojnie cieszyć się wypoczynkiem.
Wszystkie telefony kontaktowe oraz adresy mailowe do nas znajdziecie Państwo tutaj.