Nie masz czasu?

Hiszpania Low Cost - warunki rezerwacji

Etapy rezerwacji oferty Low Cost:

 

  1. Po wpłynięciu rezerwacji ze statusem „na zapytanie” (lub zapytania telefonicznego) sprawdzamy  dostępność miejsc w hotelu oraz możliwość rezerwacji biletu lotniczego.
  2. Na potwierdzenie dostępności miejsca w hotelu potrzebujemy niewiele czasu - za zwyczaj jest to od 30 minut do maksymalnie 1 godziny.
  3. Jeśli są wolne miejsca na wybrany przez Państwa wylot/powrót oraz dostępne są miejsca w hotelu, wysyłamy do Państwa dokumenty rezerwacyjne:

a/ Umowę Zgłoszenie na Pakiet - obejmującą pakiet naziemny (hotel, transfer, wyżywienie, ubezpieczenie, opieka rezydenta, wycieczka - jeśli jest zawarta w pakiecie danej oferty

b/ Umowę Zgłoszenie na zakup biletu lotniczego - jeśli decydują się Państwo na zakup biletu za pośrednictwem naszego biura

Powyższe dokumenty - wypełnione i podpisane przez osobę zawierającą umowę - prosimy przesłać do nas (mailem lub faxem) wraz załączonym potwierdzeniem wpłaty zaliczki:

 - za pakiet (transfery, świadczenia hotelowe, ubezieczenie): zaliczka zgodnie z obowiązującymi warunkami uczestnictwa
- opłata za bilet lotniczy - pełna wartość biletu (jeśli klient wykupuje bilet za pośrednictwem naszego biura)

  1. W momencie otrzymania umowy i uiszczenia przez Państwa opłaty rezerwacyjnej dokonujemy pełnej rezerwacji hotelu i przelotu w wybranym przez Państwa terminie.
  2. Na formalności rezerwacyjne (podpisanie umowy oraz wpłatę opłaty rezerwacyjnej) dajemy dość krótki czas – spowodowane jest to tym, iż nie mamy możliwości dokonywania rezerwacji wstępnych (czasowych) ani w systemie rezerwacyjnym hotelu, ani przy rezerwacji biletu. Przy rezerwacji tej oferty istnieje możliwość tylko rezerwacji stałej.
  3. Dopłata do całości płatna jest do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. Dokładny termin zaznaczony będzie na umowie zgłoszeniu.

 

Inne przydatne informacje

  • Dane uczestników podróży - Dane na rezerwacji muszą być zgodne z dokumentem podróży czyli dowodem osobistym lub paszportem. W przypadku przelotów liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi niezgodność danych na rezerwacji z danymi z paszportu/dowodu osobistego może wiązać się z kosztami zmiany biletu.
  • Cena przelotu - Przeloty odbywają się liniami rejsowymi - cena przelotu to cena biletu lotniczego z cennika danych linii lotniczych obowiązujego w dniu zakupu biletu.
  • Bagaż - wykupienie bagażu jest opcją, a jego wielkość można indywidualnie dopasować do potrzeb podróżującego. Decyzja o wykupieniu bagażu głównego może zostać podjęta w momencie zakupu biletu lotniczego lub też może być dodany do biletu w terminie późniejszym. Zwracamy jednak uwagę, iż wtedy cena bagażu jest wyższa. Limity bagażu głównego w zależności od linii lotniczych to 15-20 kg na osobę.
  • Dostarczanie dokumentów - Wszystkie dokumenty podróżne Klienci otrzymują drogą elektroniczną (e-mail, 3 - 5 dni przed datą wylotu), chyba że nie dysponują pocztą elektroniczną, wówczas powinni zaznaczyć przy rezerwacji, iż odbiór dokumentów podróżnych ma nastąpić pocztą tradycyjną. Z uwagi na czas przewidziany na dotarcie dokumentów (kilka dni) - jest to bardzo ważna informacja.
  • Karta pokładowa linii lotniczej - Linie lotnicze Ryanair i Wizzair wymagają wydrukowania karty pokładowej na przelot. Wydruk karty możliwy jest najwcześniej na 7 dni przed datą wylotu. Aby otrzymać kartę pokładową prosimy naszych Klientów o przesłanie nam następujących danych: pełne imię i nazwisko, datę urodzenia, obywatelstwo, rodzaj dokumentu podróży (paszport lub dowód osobisty), numer dokumentu podróży, kraj wydania dokumentu podróży, data ważności dokumentu podróży (dokumenty bez podanej daty ważności - należy podać datę wydania dokumentu).
    Na lot powrotny kartę pokładową przesyłamy do naszego hiszpańskiego kontrahenta i jest ona do odbioru u rezydenta.
    Osoby, które na własną rękę kupowały bilety lotnicze o wydruk karty pokładowej muszą zadbać we własnym zakresie.
  • Odprawa na lotnisku na czas - Bardzo ważnym jest, aby na odprawę na lotnisku wylotowym w Polsce stawić się minimum 2 godz. przed wylotem. W przypadku niestawienia się na lotnisku w wyznaczonym terminie lub spóźnienia się na odprawę paszportowo-bagażową, biuro nie ma obowiązku zorganizowania dodatkowego przelotu. Zalecamy zatem, aby przy planowaniu połączeń lokalnych - z miejsca zamieszkania na lotnisko - uwzględnić możliwość zaistnienia utrudnień na trasie dojazdu.
  • Samodzielna odprawa na lotnisku - W przypadku korzystania z rejsowych połączeń lotniczych nie organizujemy na lotnisku tradycyjnej odprawy z udziałem przedstawiciela biura. Z biletem, który Klient otrzyma drogą elektroniczną, należu udać się bezpośrednio do odprawy biletowo-bagażowej.
  • Transfery na lotnisku docelowym - Wszyscy nasi turyści dowożeni są do/z hoteli na lotnisko specjalnie zorganizowanymi transferami (shuttle bus). Mogą to być busy kilkuosobowe lub autokary - uzależnione jest to od ilości osób przylatujących na wypoczynek w danym terminie. O dokładnej procedurze (o osobie oczekującej, miejscu spotkania) powiadamiamy naszych klientów indywidualnie w specjalnych komunikatach wyjazdowych, przesyłanych wraz z dokumentami podróży.
  • Opieka rezydenta w hotelu - Na miejscu wypoczynku turyści są pod opieką rezydentów naszego hiszpańskiego przedstawiciela. Dokładne dane i kontakt na taką osobę podajemy w odrębnym komunikacie wyjazdowym, przesyłanym do każdego uczestnika wraz z dokumentami podróży.

 

Jeśli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości, tak abyście Państwo mogli spokojnie cieszyć się wypoczynkiem.

Wszystkie telefony kontaktowe oraz adresy mailowe do nas znajdziecie Państwo tutaj.

 

 

Biuro Podróży WATRA TRAVEL, 20-016, ul. Narutowicza 30 tel. +48 81 743 76 56, +48 22 389 76 56, tel. kom. +48 726 06 56 66 fax. +48 81 743 77 75,

design & engine: adm-media.pl